Förberedelserna fortsätter


Igår hade vi alvikstjejer en middag där vi snackade ihop oss inför veckan. Vi har delat upp allt som ska tas med och gjort en plan för vad som kommer att behövas. Jag gissar att det inte bara är min säng som är helt täckt av kläder som kanske ska med. Bland annat ska femton par strumpor med. Hm, det är en konst att packa. Tur att vi har fått en packlista i ett av alla tusen mail som skickats ut.

I en extra väska har jag även med mig splitter nya dräkter, vi får äran att inviga Alviks damlags ställ som just kommit från tryckeriet. (Det finns ingen speciell anledning till att vi bär just Alviks namn på bröstet, vi åker dit som TEAM JAU och inget annat!)
Inte för att låta kaxig eller så.. men det mesta pekar på att vi svenskor kommer vara snyggast i Litauen under nästa vecka.

Idag har jag även växlat pengar, kronor blev till litas och nu kan jag verkligen känna lukten av Litauen. 
Nu är det bara en dag kvar hemma i Sverige innan vi lämnar landet, då blir till att fixa klart det sista och sova tidigt. Nervositeten har börjat sprida sig ända ut i fingertopparna.

Första april är precis slut, och jag har verkligen lyckats med mina luringar den här gången. Funderade ett tag på att skriva här i bloggen att "Om samarbetet i Team JAU fungerar bra så har vi en plats i damettan till nästa säsong". Men det hade ni väl ändå inte gått på..?! 

Nu måste jag sova. Eller nej visst ja, nu måste jag ta bort alla kläder från min säng så att jag kan krypa ner under täcket.. Fy vad jobbigt!

Vi ses hörrni!

Maria Montgomery
T E A M  J A U
 



Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej alla tjejer, hoppas att ni har det toppen. Längtar efter att få höra lite ifrån er.

2010-04-04 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0