Mes čia tenka Here we come Här kommer vi



   
MJAU !


Kommentarer
Postat av: Vera

Kan tyvärr inte följa med, har inte blivit frisk sen vi sågs sist och känner mig som en typ 90-årig gammal tant just nu, är helt slut i kroppen :S Men är säker på att ni kommer ha SKIT ROLIGT och SPÖA skiten ur Litauen!! Lycka till, många kramar till er :) <3

2010-04-03 @ 00:08:23
Postat av: Mikaela Berlin

Hej Andrea och alla ni andra. Glöm inte att skicka vykort glöm inte rita frimärke att sätta fast. Vi hoppas att ni har det jättebra och jättekul där ni är. För vi har det jättebra här på landet. Kramar från Mikaela (Mamma, Pappa som hjälper mig att skriva, Louise och Karl)

2010-04-04 @ 10:33:30
Postat av: Andrea

Heej Mela!

Jag har det jättebra här! Jag ska inte glömma att skicka vykort och rita en bild. Jag saknar dig puss! Ps.Hälsa till alla där hemma :)ds.

2010-04-05 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0